sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Lol noob

Ok, en oikee tiedä miten mä tänn alottaisin. Aattelin kuitenkin kertoa hieman, että missä mennään.
Postausta ei oo viimeaikoina tullut senkään takia, että mun tietokone meni rikki eikä tolla shaiba luurilla todellakaan kirjotella mitään järkeviä postauksia. Tai yleensäkkään ei oikeen kiinnosta tollasta pikkunäyttöä tuijjotella silmät kieros.
MUT anyways! Muuttopuuhia kai taas luvassa.. Taisiis mullahan on tulossa putkiremontti maaliskuun puolella tähän kämppään joka siis melkeen tarkoittaa sitä, että asuminen tässä asunnossa on mahdotonta sen melun puolesta.
 Laitettiin lehteen ilmoitus ja tosi hyvin on oikeestaan tullutkin yhteydenottoja, jee!

Mutta aihe kuitenkin mistä oli alunperin tarkoitus kirjottaa on se minkä parissa oon itekkin moneen otteeseen paininut. En oikeen tiedä miten tän muotoilisin, mut siis se miks sä olet somessa, se että miksi sä olet siellä ask.fm:ssä tai kirjotat blogia tai vlogaat.
Tää aihe tuli mulle siis mieleen oikeestaan askista, siellä yks puolituttu kirjotteli että haluis hirveenä alottaa blogin kirjotuksen, mutt pelkää ettei sillä olisi lukioita.
Siis joo ymmärrän kyllä täysin, että seuraajat, tilaajat ja lukjat motivoivat sua siihen touhuun, mutta esim. mulla tää  on ihan täysin riippumatonta siitä kuinka monta lukijaa mulla on ... Oikeestaan mullahan ei niitä edes ole, mutta se että mä pääsen ilmasemaan julki mun mielipiteen asioista tai jakaa muuten vaan itselleni  "tärkeitä" asioita täällä.. se on se millä on oikeesti väliä.
Eikä mulle oikeestaan mitkään liket tai muut oo ikinä merkannu mitään, en pyri todellakaan kasvattamaan mitään maailman suurinta internet mainetta tai tuoda itseäni esille jatkuvasti, minkä takia en oikeestaan mainostakkaan esim. tätä blogiani kun omassa facebookissani sillon tällön sekä ask.fm:ssä ja joskus irc-galleriassa. (KYLLÄ MULTA LÖYTYY SELLAINEN)
Muutenkin itselläni siis on ollut kirjottaminen aina jotenkin tosi lähellä sydäntä, mutta kuitenkin jäänyt toooosi pitkäksi aikaa.
Eli eipä tässä kai tämän enempää, pidetään tää nyt lyhyenä tekstinä.
Kiitos ja kuittaus.
-Piusa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti